• (Android/iOS) Art of War 3: RTS strateginis cheat code daug ištvermės

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Art of War 3: RTS strateginis ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Art of War 3: RTS strateginis IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat code daug ištvermės ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Art of War 3: RTS strateginis 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Man labai patinka šis žaidimas, bet atrodo, kad toks modelis vyksta, kai žaidžiu vadinamąsias pvp rungtynes kiekvieną kartą, kai žaidžiu rungtynes, jos visada prasideda ir baigiasi taip pat, aš pastatau kelis pastatus ir pridedu kelis vyrukus, kad apsigintų ir tada. štai ateina priešas, aš ginuosi save apie 10 min., tuo tarpu vis dar statau ir kyla, nes priešas pasiunčia kelias žmonių bangas, o tada staiga sustoja, aš palaukiu kelias minutes, sukaupiu savo pajėgas, tada puolu, bet kai pasiekiu priešų bazėje tiesiogine prasme nesigina kariuomenės ir nėra bokštų ir aš lengvai juos sunaikinu tas pats žmogus, kuris mane puolė, bet staiga nustoja ką nors daryti? ? ? Trumpai tariant, jaučiuosi taip, lyg žaisčiau tik robotais. Aš niekada nesulaukiu didelių iššūkių

    Šis žaidimas yra mokamas norint laimėti, nes galite padidinti savo kariuomenę mūšyje pirkdami. Taigi, jei žaidi geriau nei priešininkas, jis gali tiesiog panaudoti padidinimus, kad jo kariai būtų itin tankūs ir išpūsti, kad lengvai laimėtų. Manau, kad žaidimas turėtų atskirti tuos, kurie naudoja patobulinimus, ir tuos, kurie nenaudoja, todėl tai yra sąžininga kova visiems. Bet aš vis dar žaidžiu šį žaidimą, nes jis yra geriausias savo kategorijoje.

    faktas, kad reikia mokėti pinigus, kad pamatytum, kokiu žemėlapiu žaidi ir kokį priešininką žaidi, yra mokėti laimėti, kiekviename rts žaidime turi būti suteikta galimybė visiems žaidėjams aukščiausios kokybės ar nepremium žaidėjams patikrinti žemėlapį prieš prasidedant rungtynėms, aš niekada žaisti pvp cz mano oponentai paprastai turi premium ir žino žemėlapį daugiau nei aš. Pvp išteklių rinkimas gali suteikti jums nuostabų pranašumą arba tikrai slegiantį trūkumą, aš žaidžiu tik 2 žaidėjus vs bot cz, tai vienintelis žaidimo režimas, kuriame nėra ptw.

    Merge Tanks: Idle Tank Merger Thông thường kae

    Visai malonus RTS!

    Art of War 3: RTS Strategispel Strategi yhj

    Tikiuosi, kad ateityje kūrimo vienetas su daugiau nužudymų bus paaukštintas kaip veteranas kiekviename žaidime. Beje, ačiū už.žaidimą.

    Vaikinai, žaidimas pranoko mano vaizduotę, beprotiškai gražus, rekomenduoju jį kiekvienam senam raudonam, budriam žaidėjui. Grafika, fizika realistiška...

    Paskutinis atnaujinimas iš esmės padvigubino laiko ir pinigų, reikalingų viskam, be naujų blokų ir pastato, atnaujinimui. Žaidimas visada turėjo mokėti už laimėti aspektą, bet dabar jis yra blogiausias, kokį esu matęs žaisdamas žaidimą per maždaug 2 metus. Visoje bendruomenėje kalbama apie tuos pačius dalykus su daugeliu klanų, skatinančių 1 mėnesio boikotą, siekiant paskatinti pokyčius su kūrėjais naujausiame pinigų gavimo etape. Neatsisiųskite su naujausia neįveikiama mokėjimo siena.

    아트 오브 워 3:온라인 실시간 RTS 전쟁 전략 게임 전략 qdzq

    Šis žaidimas yra labai įdomus ir jaudinantis. Tačiau žaidime yra tam tikrų problemų. Tai: 1. Pastatų tipas. Yra trijų tipų pastatai: gynybos, gamybiniai padaliniai ir elektros bei tiekimo stotys. Norėčiau, kad tokio tipo būtų daugiau. 2. Gynybos bokštams, kaip ir kitų tipų pastatams, neįskaitant tiekimo ir elektrinių, nėra lygių patobulinimų. 3. Žemėlapiai yra maži. 4. Komandiruočių skaičius. 5. Vienetų, pastatų ir frakcijų tipo skaičius. Norėčiau, kad būtų daugiau trupinių

    Neblogas

    Žaidimai tokie lėti, kodėl aš turiu laukti 30 sekundžių tanko? Arba 1 minutė 30 sekundžių gynybai Ar 1 valanda ir 40 minučių pralaimėti rungtynes ?? PRAŠOME GREIČIAUTI RUKTAS, TAI JUOKINGA. Žaidimas vis labiau apsimoka laimėti, nes tai skatina laimėti. Atnaujinimas užtrunka kelias dienas ir savaites, be to, reikia dienų ir savaičių, kad gautumėte pakankamai pinigų atnaujinimui, tačiau žaidimas nori, kad sumokėtumėte pinigus už auksą. Taip, auksas sukurtas tam, kad atnaujinimai būtų greitesni, bet nebauskite žmonių

    Aš atlieku misiją 100 % ir ji man suteikia 2 žvaigždutes, o ne 3. Nežinau, kas negerai. "Pirkite aukščiausios kokybės pakartojimus" tai juokinga. Kurti ir treniruotis trunka per ilgai. Laikas, laukiu, kol vienetai baigs treniruotis, o ne žais!!

    Tikrai geras Rts žaidimas mobiliesiems. Galbūt geriausias mobiliesiems Rts žaidimams. Labai patogūs valdikliai ir grupavimo mechanika, įrenginių ir strategijų įvairovė bei grafika pakankamai gera, todėl žaidimui paleisti nereikia geriausio rinkoje telefono, o grafika išlieka gera ir nesumažina žaidimo patirties. Apskritai tai nuostabus žaidimas tiems žaidėjams, kurie mėgsta realaus laiko strateginius žaidimus.

    Žaidimas tikrai nesubalansuotas su naujuoju atnaujinimu.. Esu tikras, ir tikrai sunku konkuruoti su pasipriešinimu. Jie pasižymi manevringumu ir gamybos greičiu, palyginti su konfigūruotu. Manau, kad konteinerių surinkimas skirtas tik pasipriešinimui. Aš net nebegaliu mėgautis žaidimu dėl skubių išpuolių naudojant tik malūnsparnius ir kojotą... Žaidimas turi potencialo, bet aš nebegaliu juo mėgautis.

    Gerulis

    Mano pelės žymeklis išnyksta „Chromebook“. Žaidžiu daug strateginių žaidimų ir tai būna tik vienas. Kai kalbama apie patį žaidimą, nesu tikras, nes negaliu jo žaisti daug. Leiskite man žinoti, kai tai bus atnaujinta, ir aš pakeisiu savo įvertinimą.

    Man patinka žaidimas, bet kai žaidžiu su duomenimis, mano telefonas uždaro programą

    Jei esate naujokas šiame žaidime, geriau išeikite dabar. Šis žaidimas yra apie pinigus, galų gale net manė, kad jie sakė, kad nemokamas žaidimas, o kūrėjai niekada neklausys vertingų klientų atsiliepimų. Ir svarbiausia yra tai, kad atnaujinimo išlaidos yra per brangios. Pasitikėk manimi . Vėliau dėl to gailėsitės. Išeik dabar!!! Good bye gear žaidimas.

    Pasipriešinimas yra gera armija, ji tiesiog užtrunka labai ilgai, kol patraukia kareivį į rungtynes, ir tai mane supykdo ir verkia, nes aš stengiuosi visą savo gyvenimą praleisti žaidime.

    Labai gražus žaidimas.. tikiuosi, kad šio žaidimo kūrėjas greitai sukurs naujas armijos grupes, o ne tik dvi grupes... pridės kelias armijos grupes.

    Jame yra visi bazinio žaidimo diegimo tipo žaidimo komponentai. Taip pat pastatų ir padalinių atnaujinimas. Misijos taip pat yra įdomios. Kol kas geras žaidimas. Šauniai padirbėta.

    Tai buvo gražus žaidimas, bet naujausi atnaujinimai pavertė jį mokėjimu laimėti... Nebeįmanoma žaisti. nešvaistykite laiko ir saugojimo.

    žaidimas man tinka, bet internetas silpnas čia, mano vietovėje, ar galite ką nors padaryti dėl lėto interneto

    Žaidimas yra labai sudėtingas. Neapykantos skubėjimo žaidimai, kuriuos žmonės išbando anksti su daugybe karių. Žaidimas yra toks skubotas, kad negalite prarasti nė pusės minutės, visi žingsniai turi būti atliekami teisingai, reikia be pertraukos. Atnaujinimų yra begalė ir jūs mokate beprotiškus $$ už nedidelį atnaujinimą, o daugiau tai darote brangiau. Ir jo begalinis, jums prireiktų tūkstančių tikrų dolerių, kad atnaujintumėte visus... Yra kažkoks vado įgūdžių žemėlapis, kuris visiškai nejuda. Visų laimėjimų santykis bus 50 50, bet pažanga gerai.

    Nenaudingas žaidimas užsidaro visada po min.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :