• (Android/iOS) Prison Empire Tycoon-Idle Game hack de pietre prețioase infinite

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Prison Empire Tycoon-Idle Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Prison Empire Tycoon-Idle Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hack de pietre prețioase infinite ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Prison Empire Tycoon-Idle Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Uneori, unii deținuți nu primesc mâncare, bucătăria este complet modernizată și am toți bucătari angajați, totuși problema persistă.

    Am asta, imperiu hotelier și universitate; Eu personal prefer mecanica acestui lucru față de celelalte. Profiturile și ritmul sunt chiar pe aceasta, în cazul în care la fel ca și celelalte jocuri te fac să aștepte și să aștepți, deoarece profiturile, chiar și pe „împrumuturi” sunt minime în comparație cu costul upgrade-urilor. Jucați mai ușor cu acest joc în comparație cu ei și sper că dezvoltatorii iau în considerare acest lucru pentru orice joc mai nou.

    Prison Empire Tycoon-Idle Game असल की नकल वाले गेम dxv

    Eu și soțul meu l-am instalat, îmi place foarte mult jocul, dar are o mulțime de erori. Se spune că a existat o actualizare în urmă cu câteva zile, dar problemele există și astăzi. Când apăsați nota de un dolar, va spune o sumă. Apoi, după ce vizionați videoclipul, este o sumă mult mai mică, uneori jumătate din suma listată inițial. Apoi, deși am vizionat videoclipul pentru a-mi dubla banii, foarte rar o face. Toate acestea sunt foarte frustrante.

    Oferă-ți doar 2 stele pentru că acest joc este un joc de absorbție de bani. Cheltuiește peste 1000 de pietre prețioase pentru a cumpăra cutie cu cheie de acces pentru eveniment. Nu, chiar dacă cheltuiești aproape 2000 de geme și tot nu primești cheia. ???? Câtă bijuterie trebuie să cheltuiesc pentru a o obține??. Acest joc de trage doar de bani :((((

    Crazy Kitchen: Cooking Game Arcade fog

    Bun joc!

    Foarte tare jocul, dar ma-și bucura sa vad niște actualizări la el dar în rest e foarte ok

    acest joc este frumos și dacă ai o conexiune la internet poți doar să urmărești niște reclame și vei avea o sumă mare de bani

    Prison Empire Tycoon-Idle Game Simulyasiya qfk

    L-am instalat b4 dar de fiecare dată când părăsesc jocul și revin, întotdeauna mă așteaptă o închisoare dezorganizată, vă rog să remediați acest lucru, am șters jocul bcos din asta

    Cu siguranță i-aș da acestui joc cinci stele dacă nu s-ar fi prăbușit în mijlocul meu cumpărând pachetul pentru începători.. mi-am încărcat cardul, dar nu mi-a dat niciodată ceea ce am cumpărat... Jocul se blochează tot timpul, dar când poți juca este un joc destul de bun

    Destul de amuzant de jucat în timpul liber

    Joc grozav. Dar există câteva caracteristici pe care aș dori să le sugerez. 1. o listă care arată cât timp i-a rămas fiecărui deținut în închisoare. 2. Mai multe lucruri de upgrade, după ce ați terminat o închisoare la maxim, nu mai este nimic de făcut. 3. (ultimul) Mai mulți angajați.

    E ok dar va rog faci si cu masini magnat

    Este un joc bun, dar nu am reușit să deschid jocul de o săptămână. Nu prea vreau să fiu nevoit să dezinstalez jocul pentru că nu vreau să-mi pierd datele pentru că nu știu dacă jocul este am o problemă sau lucrez, dar este un joc foarte bun din ceea ce am jucat.

    bun este jocul, dar ceva nu vine să câștige bani și să lase închisoarea să se înrăutățească. A eșuat

    Wow chifla

    Grozav

    Un joc bun doar mi-aș dori să existe mai multe niveluri. Am terminat toate închisorile și misiunile. Se așteaptă o actualizare cu mai multe niveluri.

    Am deschis recent un nou shell și după ce am făcut același lucru, jocul a încetat să funcționeze. Din pacate nu m-am autentificat folosind gmail. Mi-e teamă că mi-am pierdut toate datele de joc. Este oprit și blocat pe ecranul de încărcare.

    Ori de câte ori încercați să vizionați o reclamă pentru bani în plus, jocul se blochează.

    Mi-a plăcut jocul, suficient cât să cheltuiesc cei 15 dolari pentru a elimina reclamele. Ghici ce, acum primești jumătate din ceea ce ți se oferă odată ce ai cumpărat. Regret imediat că am donat. M-ai jucat, felicitări. Acum nu voi avea niciodată încredere în niciun joc.

    Joc distractiv... cu excepția faptului că matematica este departe de banii inactiv și de „vizionați un anunț pentru bani”. Și vorbind despre reclame, serverul de anunțuri este un gunoi - se blochează intermitent și nu vă va permite să vă dublați banii din timpul plecat și, ocazional, îi șterge pe toți împreună. Dezinstalarea și reinstalarea este singura soluție pe care am găsit-o... ceea ce este destul de ridicol.

    Are nevoie de puțin mai mult conținut, dar în general foarte distractiv pentru a ucide timpul. Tocmai ajungând la a doua închisoare, cred că este mai dificil decât prima. Recomand să terminăm cei 250 de pruaoneri primul nivel și să vedem ce urmează. În general, îmi place, are nevoie doar de mai mult conținut.

    Îmi place dar în arena a doua este foarte greu

    Experiență proastă în general cu echipa de asistență, dar în cele din urmă au oferit ajutor (după 48+ ore), au fost excluși de la evenimentul principal, reclamele nu funcționează tot timpul ( 10-12 ore fără reclame după ce nu au jucat efectiv doar inactiv), prizonierii se revoltă chiar dacă totul este la maxim... idee bună de joc, grafică frumoasă, dar asta e tot

    Nu pot plăti fără reclame Răspuns, nu acces internet Mă joc, am internet Rezolvați această problemă

    Informațiile pe care le-am primit au fost grozave, au funcționat și am primit contul fără reclame, mulțumesc mult, jocul este un joc de cinci stele, continuă să remediem greșelile și vom continua să-l jucăm

    Genial


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :